کلمة المفتاح توزیع قدرت تصمیم گیری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسن ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1399 - شماره 20 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ مشتریمداریایجاد ارزش برای مشتریوضوح نقش های عملیاتی بازاریابی و فروشهمکاری بین واحدهای بازاریابی و فروشتعامل بین واحدهای بازاریابی و فروشعملکرد تجاری شرکت و توزیع قدرت تصمیمگیری میان واحدهای بازاریابی و فروشبازارمشتریتوزیع قدرت تصمیمگیریمشتریان
-
2.
مؤلف : قاضیزاده، مصطفی ؛ بیگینیا، عبدالرضا ؛ روشن قیاسی، رقیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 105 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمشتری مداریفروشتوزیع قدرت تصمیم گیریعملکرد تجاری شرکت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)