کلمة المفتاح خرید آنلاین / (43 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ علی طلب، رکسانا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ROقصد خریدخرید آنلاینمدل Sنشانه های محیطیرفتار مصرف کننده آنلاین
-
12.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اسداللهی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1397 - شماره 23 (36 صفحة - من 177 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهخرید آنلایننگرش مصرف کنندهسیستم سفارش غذا آنلاین
-
13.
مؤلف : قوام صفت، موسی ؛ محمدی کاظمزاده، وحید ؛ بارانی، جواد ؛
مجلة:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز 1397، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهعوامل موثرفروشگاههای ورزشیخرید آنلاین
-
14.
مؤلف : شکری، اسمعیل ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ زابلی، روح اله ؛
مجلة:مطالعات زن و خانواده»پاییز و زمستان 1397، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 165 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:زنانخرید آنلاینتحلیل کیفی داده بنیادتحلیل کیفی داده بنیادخرید آنلاینزنان
-
15.
مؤلف : آذری، امین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحة - من 329 إلی 342 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخرید آنلاینبازاریابی الکترونیکتاثیرعملکرد وب سایت
-
16.
مؤلف : گلشنی، علی ؛ مالکی، مجتبی ؛ سلیمانی، غلامرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1398 - شماره 11 (10 صفحة - من 189 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرسارزﯾﺎﺑﯽﮐﯿﻔﯿﺖﺧﺮﯾﺪ آﻧﻼﯾﻦﻗﯿﻤﺖﺗﺼﻤﯿﻢ ﺧﺮﯾﺪریسکاینترنتیمشتریخرید آنلاینمحصولاطلاعاتفروشگاههای اینترنتی
-
17.
مؤلف : عسکری، سیداحمد ؛ عاملی، سعیدرضا ؛
مجلة:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»بهار 1398 - شماره 77 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 7 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیخرید آنلاینتلگراماینستاگرامفرهنگ مجازی
-
18.
مؤلف : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ كاتب مسؤول : فیروزبخت، محسن ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 237 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
-
19.
كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛ مؤلف : قشقایی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 185 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبانوانخرید آنلاینفروشگاه آنلاینتمایل به خرید آنلاین
-
20.
مؤلف : سلیمان پور، الهه ؛ رنجبر، مینا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 64 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تعاملات مشتری با مشتریشاخص های مشتری مداریسایت های خرید آنلاینمشتریخرید آنلاینسایتهای خرید آنلاینرضایتمشتریانپژوهشتعهد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (10 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)