کلمة المفتاح رویکردهای یادگیری / (34 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : سیف، دیبا ؛ خیر، محمد ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1386 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانخودکارآمدیارزش تکلیفرویکردهای یادگیریجهت گیری هدف
-
32.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهشهای روانشناختی»زمستان 1385، دوره نهم - شماره 3 و 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیصفات شخصیترویکردهای یادگیریپیشرفت تحصیلی دانشجویانرویکرد یادگیری عمیق
-
33.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ غنایی، زیبا ؛
مجلة:مطالعات روان شناختی»پاییز و زمستان 1385، دوره دوم - شماره 8 و 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 139 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:سبکهای تفکروضعیت اقتصادی-اجتماعیرویکردهای یادگیریپیشرفت تحصیلی؛
-
34.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ دانشور پور، زهره ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»تابستان 1385 - شماره 30 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 44 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیجنسسبک تفکررویکرد یادگیریرویکردهای یادگیریسبکهای تفکرپیشرفت تحصیلی دانشجویانرویکرد یادگیری عمیق
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (20 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)