کلمة المفتاح سنجش کیفیت خدمات کتابخانه / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سهیلی، فرامرز ؛ یاری، الهام ؛ فامیل روحانی، علی اکبر ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسنجش کیفیتتحلیل شکافالگوی سروکوالکتابخانههای وابسته به آستان قدس رضویسنجش کیفیت خدمات کتابخانه
-
2.
مؤلف : اسفندیاری مقدم، علی رضا ؛ رزمی شندی، مسعود ؛ نوروزی، یعقوب ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1392، سال چهل و هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 191 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسنجش کیفیتخدمات کتابخانه ایلیب کوآلر ارزیابی عملکردمدل لیب کوآلکنترل اطلاعاتکاربرانسنجش کیفیت خدمات کتابخانه
-
3.
مؤلف : میر غفوری، سید حبیب الله ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1385 - شماره 67 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 161 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوآللایبکوآلمدل تحلیل شکافسنجش کیفیت خدمات کتابخانهکتابخانههامدل سروکوآلمشتریخدماتمدلاطلاعاتمدل لایبکوآل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)