کلمة المفتاح سودمندی درک شده / (20 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صفایی، احسان ؛ واحدی، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (10 صفحة - من 105 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریسودمندی درک شدهحساسیت قیمتی
-
2.
كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1403- شماره 136 التصنيف A (Azad University (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:خرید الکترونیکیسودمندی درک شدههنجارهای ذهنیانگیزه لذت جویانه
-
3.
مؤلف : طالب الحق، زهرا ؛ عمرانی، میثم ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (12 صفحة - من 3315 إلی 3326 )
الکلمات المفتاحية:سودمندی درک شدهسهولت درک شدهاینستاگرامخرید آنلاین پوشاک
-
4.
كاتب مسؤول : دهقانی پوده، سجاد ؛ مؤلف : نادری بنی، محمود ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (12 صفحة - من 1046 إلی 1057 )
الکلمات المفتاحية:سودمندی درک شدهسهولت درک شدهنوآوری شخصیپذیرش بانکداری همراه
-
5.
مؤلف : ممبنی، زلیخا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (13 صفحة - من 178 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:سودمندی درک شدهواقعیت افزودهجذابیت بصری
-
6.
مؤلف : یوسف جان، بهاره ؛ كاتب مسؤول : زردشتیان، شیرین ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»زمستان 1401- شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 131 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:سودمندی درک شدهسهولت درک شدهنیت رفتاریشرایط تسهیل کنندهنگرش به استفاده
-
7.
كاتب مسؤول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ مؤلف : مصباحی، مریم ؛ شیبانی، سارا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 31 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:سهولت استفاده درک شدهسودمندی درک شدهنگرش نسبت به برندقصد تعامل و مشارکت
-
8.
مؤلف : قاسمی خیرآبادی، محمد ؛ كاتب مسؤول : دیوسالار، هدیه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادنفوذ اجتماعیسودمندی درک شدهرضایت مصرف کنندهلذت درک شدهتحرک درک شده
-
9.
مؤلف : قربانی اسفهلان، وحید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1400 - شماره 27 (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:سودمندی درک شدهپیچیدگی فناوریپیچیدگی سازمانیهزینه نوآوریدرآمد نوآوری
-
10.
كاتب مسؤول : عزیزی، زهره ؛ مؤلف : مرادی، محمود ؛ زارع، امین ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1400، سال یازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای دانشگاهیکیفیت خدماترضایتمندیاشتیاق به بازگشتسودمندی درکشده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)