کلمة المفتاح شبکههای اجتماعی / (11 مقالة)
-
1.
مؤلف : سالارزهی، حبیبالله ؛ پور انجنار، گلبهار ؛ شکیبایی، امین ؛ كاتب مسؤول : غفاری، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1401 - شماره 42 ، الف (Ministry of Science (34 صفحة - من 163 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیمجازیشبکههای اجتماعیتشخیص فرصت
-
2.
مؤلف : بختیاری بستاکی، ثریا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 ، الف (Ministry of Science (30 صفحة - من 227 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیرویکرد دادهبنیادفریب ادراکشده
-
3.
مؤلف : عباسی، فاطمه ؛ یزدی نژاد، محسن ؛ كاتب مسؤول : خدیور، آمنه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1399 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 181 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتحلیل ادراکاتیادگیری نظارت شده
-
4.
مؤلف : مصباحی جهرمی، نگار السادات ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ محبی، سراجالدین ؛ باقری، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1398 - شماره 30 ، ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:قانونیشبکههای اجتماعیتجارت اجتماعیکسب وکارهای نوپاخلااهای رفتاری
-
5.
مؤلف : میرواحدی، سید سعید ؛ حسینپور، داود ؛ سلطان محمدلو، احسان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1398 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 35 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:هنجارنگرشخودباوریشبکههای اجتماعیقصد کارآفرینی
-
6.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ناصحی فر، وحید ؛ خاشعی، وحید ؛ دانشپرور، میترا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1398 - شماره 28 ، ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 135 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیصنعت پوشاکعوامل اجتماعی و فرهنگیرفتار خرید مصرفکننده
-
7.
مؤلف : محمدی، ونوس ؛ یوسفی نژاد، محسن ؛ حسین زاده، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1397 - شماره 25 (34 صفحة - من 85 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیتوییترسیستمهای توصیه گر هتل
-
8.
مؤلف : ایمانی، عبدالمجید ؛ حسینی فر، اعظم ؛ مبارکی، مسلم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1396- شماره 22 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:استان کرمانشبکههای اجتماعیشرکتهای دانش بنیانکارآفرینی دیجیتالی
-
9.
مؤلف : فخری، پروین ؛ حسین زاده، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1396 - شماره 20 (36 صفحة - من 121 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیتوییترآنالیز محتواانتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا
-
10.
مؤلف : جعفری، سیدمحمدباقر ؛ کریمی، آصف ؛ ابرقوی زاده، زاهده ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1395 - شماره 17 (36 صفحة - من 147 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:رضایتشبکه های اجتماعیتمایل به ادامه استفادهلینکدایناطلاعاتکاربرانشبکه اجتماعیرضایت کاربران