کلمة المفتاح صنعت بانکداری / (7 مقالة)
-
1.
مؤلف : انوشه ئی، رضا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛ كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 88 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریعوامل انگیزشیتئوری داده بنیادبازاریابی پایداریتوسعه پایداریبانکمدلبانکداریپژوهشصنعت بانکداری ایرانکدگذاری
-
2.
كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛ مؤلف : کردنائیج، دکتر اسدالله ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ حسن بیگی، نرگس ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره جدید - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکدارینظریه داده بنیادهم رقابتیمیل به هم رقابتیچالش های صنعت بانکداریرقابتیمدلپژوهشبانکمدیرانراهبردهایکدگذاریبرازش
-
3.
مؤلف : برزگرترمی، زهرا ؛ طاهرکیا، فریز ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سیدمهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 139 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادبرندسازیهویت برندهویتبانکمشتریصنعت بانکداریمشتریانBrandسازمانبازارمدل
-
4.
مؤلف : مشکدانیان، فاطمه ؛ حسینزاده شهری، معصومه ؛ مقدس بیات، مریم ؛ بابائی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 13 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریهوشمندی رقابتیرفتار رقابتینظریه مجموعه های راف
-
5.
مؤلف : اسدی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ توکلی، هدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمشتریانارزش ادراک شدهنگرش به برندتناسب شخصیت برند
-
6.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایراننژاد پاریزی، الهام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 181 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریبازاریابی حسیبانکداری قرض الحسنهتوسعه خدمت جدید
-
7.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 33 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتصویر برندارزش ویژه برندمدیریت راهبردی برندپیادهسازی راهبرد ایجاد برندشناساییراهبردیمدیریت راهبردیپیادهسازیتصورارزش ویژهارزشتصویر سازمانی