کلمة المفتاح صنعت هتلداری / (105 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : فائض، علی ؛ قانع، سعید ؛ كاتب مسؤول : صالحی، اله کرم ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1399 - شماره 33 ISC (20 صفحة - من 143 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریشوک مالیبیماری کروناکلانشهر مشهد مقدس
-
42.
مؤلف : رحیمی باغملک، جهانبخش ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 190 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریصنعت هتلداریتئوری داده بنیادتجربه مشتریمدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری
-
43.
مؤلف : نخچیان، علی ؛ مومنی مهمویی، حسین ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1399 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 239 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریبازاریابی شبکه اینگرش اخلاقیاستراتژی های بازاریابی دیجیتال
-
44.
مؤلف : ابراهیم باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1399 - شماره 34 (12 صفحة - من 189 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی بازارصنعت گردشگریصنعت هتلداریسبک زندگی مشتریانبازار هتلینگ
-
45.
كاتب مسؤول : آقابابائی، سارا ؛ مؤلف : نظری، محسن ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1399 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 143 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتل داریعلم طراحیمتنکاویتحلیل احساساتقیمتگذاری بر اساس ارزش مشتری
-
46.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 23 (20 صفحة - من 130 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمت گرایی
-
47.
كاتب مسؤول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ مؤلف : مصباحی، مریم ؛ عاقلی گوکی، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 263 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیسرمایه فکریصنعت هتلداریعملکرد سازمانیرفتار نوآورانه
-
48.
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 523 إلی 547 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریهتلمشتریانمشـتری
-
49.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (22 صفحة - من 169 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریاسمارت پی| ال| اس|کارکنانهتل
-
50.
كاتب مسؤول : شهوازیان، سلاله ؛ مؤلف : هاشمی قینانی، فیروزه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399 (ویژه نامه) - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 217 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بحراننظریه پردازی داده بنیادمدیریت منابعانسانیپاندمی کروناصنعتگردشگری و هتلداریمدیرانهتلکارکنانکرونابحرانچالشگردشگریصنعت هتلداریکد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (28 مقالة)
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- الف (16 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)