کلمة المفتاح فروشگاه های زنجیره ای / (41 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : خوش لفظ، محمد رضا ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ علایی، حسین ؛ كاتب مسؤول : امیری، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 114 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیفروشگاههای زنجیرهایتحلیل تمعملکرد نیروی فروش
-
32.
مؤلف : سلاجقه، امیرحسین ؛ شیاسی قلعه ملکی، شکوفه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (11 صفحة - من 127 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری فروش فروشگاههای زنجیره ای
-
33.
مؤلف : شیاسی قلعه ملکی، شکوفه ؛ محمدی، مصطفی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (10 صفحة - من 138 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية: بازاریابیفروشگاههای زنجیرهای چرخه تامین کالا
-
34.
مؤلف : شهنوازی، عباس ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:برنامه ریزی و آمایش فضا»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 107 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:مکانیابیمدلسازی ساختاری تفسیریفروشگاههای زنجیرهایآمیختۀ توزیعفروشگاهمکانشهر رشتروشمشتریانمنطقهفازی
-
35.
مؤلف : شعبانی، ابوالقاسم ؛ درینی، محمد ولی ؛ عیدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : سالار، جمشید ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 161 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاههای زنجیرهایبرند سازی داخلیروش داده بنیادرفتار برند محور کارکنان
-
36.
كاتب مسؤول : محقر، علی ؛ مؤلف : ملکی، محمدحسن ؛ سیدجوادین، سیدمیلاد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1402 - شماره 89 التصنيف B (Azad University/ISC (28 صفحة - من 135 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:آیندهعوامل انسانیفروشگاههای زنجیرهایپیشرانصنعت خردهفروشیسناریوفناوریروش
-
37.
مؤلف : نویدی قاضیانی، محمود ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (16 صفحة - من 6442 إلی 6457 )
الکلمات المفتاحية:دلفی فازیمکانیابی بهینهفروشگاههای زنجیره ای
-
38.
مؤلف : قندهاری، زهرا ؛ میری، عبدالرضا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 282 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیفروشگاه های زنجیره ایتحلیل مضمونصنعت خرده فروشیآمیزه خرده فروشی
-
39.
مؤلف : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 التصنيف A (Azad University/ISC (41 صفحة - من 60 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایبازاریابی دیجیتالتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتال
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)