کلمة المفتاح قابلیتهای بازاریابی پویا / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علی یاری، مهدی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (16 صفحة - من 357 إلی 372 )
الکلمات المفتاحية:عملکردظرفیت جذبانکوباتور هنریقابلیتهای بازاریابی پویا
-
2.
كاتب مسؤول : اشرفیان رهقی، محمدمهدی ؛ مؤلف : ملک، حسین ؛ نظری، فروغ ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1401 - شماره 37 (جلد اول) (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:صادراتمحصولات پتروشیمینوآوری دوسوتوانقابلیتهای بازاریابی پویاصادرات محصولات پتروشیمیقابلیتدوسوتوانیصنعت پتروشیمیبازارکرونانوآوری
-
3.
مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ عزیزی خادم، طاهره ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1401، دوره سوم - شماره 2 (25 صفحة - من 62 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت زنجیره تامینقابلیت های بازاریابی پویامدیریت توسعه محصولقابلیت های بازاریابی سازگارآموزش بازار هوشیارآزمایش بازار تطبیقیبازاریابی بازبازاربازاریابیعملکرد بازاریابی بینالمللیشدت رقابتقابلیت
-
4.
مؤلف : عزیزی، مرضیه ؛ حیدری، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1400 - شماره 2 (10 صفحة - من 212 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیقابلیت های بازاریابی پویابخش مهمان نوازیبازارقابلیتمزیت رقابتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)