کلمة المفتاح محصولات لوکس / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مسعودی پور، سعید ؛ مؤلف : محمدی، فرزانه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 143 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:دینداریمصرف کننده مسلمانمحصولات لوکسنگرش مصرف کنندهقصدخرید
-
2.
مؤلف : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 89 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:محصولات لوکسخرید آنلاینهیجان مشتریمحصولات آرایشیهیجاناتمحصولات
-
3.
مؤلف : پورمددی، پگاه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (17 صفحة - من 350 إلی 366 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابي بين الملل محصولات لوكس بازاريابي بين المللي لوكس
-
4.
مؤلف : محقق، نادر ؛ كاتب مسؤول : عمو عموها، مسعود ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (17 صفحة - من 137 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریبازارهای نوظهورایران خودرومحصولات لوکسمحرک های فروش
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، مهسا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 37 (جلد هفتم) (20 صفحة - من 142 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدمحصولات لوکسصنعت پوشاک بانوان
-
6.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ فتحعلی، متینه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:ادراکنگرشتصویر ذهنیکیفیت خدماتقصد خریداثر اجتماعیخودبینیمحصولات لوکس
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)