کلمة المفتاح محوری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 4
-
1.
مؤلف : جباریان، مهدی ؛ مومنی، مصطفی ؛ سارنج، علیرضا ؛ غفاری، محمد ؛ كاتب مسؤول : زارع، حمید ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (16 صفحة - من 1638 إلی 1653 )
الکلمات المفتاحية:شایستگی محوریاستراتژیاملاک و مستغلاتتوسعه املاک و مستغلاتصنعت املاک و مستغلاتاستراتژیهاشایستگیشناسایی
-
2.
مؤلف : پوردشت، لیلا ؛ حیدری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (18 صفحة - من 623 إلی 640 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیجامعه شناسیبازاریابی اجتماعیجامعه سالمنداناجتماعیسالمندانکدگذاریپژوهشمدیرانجامعه
-
3.
مؤلف : سیدی، سید محمد ؛ پورکیانی، مسعود ؛ درخشان، مژگان ؛ تیرگر، هدایت ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»شهریور 1401 - شماره 22 ISC (32 صفحة - من 176 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتتحولفازیداده بنیادراهبریتربیتراهبردهاینظاممدرسهشکاف فازیآموزشعملکرد
-
4.
مؤلف : احمدوند، سهراب ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1398 - شماره 8 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 922 إلی 940 )
الکلمات المفتاحية:"برند""برندسازی""رفتار مصرف کننده ""روابط برند مصرف کننده "کدمصرفکنندهکدگذاریمدلراهبردهاتولیدپژوهشمحصولاتمصاحبهها