کلمة المفتاح مدیریت تجربه مشتری / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 صفحة - من 7784 إلی 7795 )
الکلمات المفتاحية:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
22.
مؤلف : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهی
-
23.
مؤلف : قاضی منش، مروا ؛ ناصرالمعمار، مرضیه ؛ محبوبی زاده، شقایق ؛ كاتب مسؤول : اشکانی، امید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (11 صفحة - من 576 إلی 586 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیتمدیریت تجربه مشتریطرح ریزی پیشاپیش کیفیت محصول
-
24.
مؤلف : رستم کمر ویجویه، رضا ؛ اقدسی، محمد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (14 صفحة - من 386 إلی 399 )
الکلمات المفتاحية:فرصت هاچالش هامدیریت تجربه مشتریبانکداری بازفی تک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)