کلمة المفتاح مشتریان بانک ملت / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فیض اللهی، صادق ؛ مؤلف : حیدری، حسینعلی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 صفحة - من 28 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:نیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکرویکرد آمیختهمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات
-
2.
مؤلف : رمضان زاده، محمدمهدی ؛ عبدی شاهسوار، مینا ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»زمستان 1399 - شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:ظرفیت مالیدانش مالینگرش مالیخودکارآمدی مالیمشتریان بانک ملت
-
3.
مؤلف : شمس لاهرودی، سیدحسن ؛ رهجو، سمیه ؛ گوهری، امین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1397 دوره چهارم ، شماره 2 (جلد اول) (10 صفحة - من 131 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریممیزی بازاریابی عصبیمحصولات نوین بانکمشتریمشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة اقتصاد و بانکداری اسلامی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)