کلمة المفتاح مصرفگرائی / (177 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : جمالی، فیروز ؛ پورمحمدی، محمد رضا ؛ شریف نژاد، جواد ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»تابستان 1390 - شماره 11 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 135 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدن اقتصادیمصرف گراییاسکان غیر رسمیجهانی شدن فرهنگیجهانی شدن سیاسی
-
42.
مؤلف : روحانی، حسن ؛
مجلة:راهبرد»تابستان 1390 - شماره 59 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 5 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیاستحکام خانوادهمصرفگراییشکاف ارزشیسرمایه خانوادهخانوادهزناناسلامزندگی خانوادگیاعتماد
-
43.
مؤلف : شاه حسینی، علی ؛ رضایی، زهرا ؛
مجلة:پژوهشنامه»تابستان 1390 - شماره 72 (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مصرفاصلاح الگوی مصرفعقلانیتسبک زندگیشاخصمصرفگرایی
-
44.
مؤلف : مسعودی، رامین ؛
مجلة:پژوهشنامه»تابستان 1390 - شماره 72 (20 صفحة - من 175 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:مصرفاصلاح الگوی مصرفمصرفگراییفرهنگ مصرفمدیریت فرهنگیفرهنگ مصرفگراییمادی
-
45.
مؤلف : توحیدی اردهائی، فاطمه ؛ حیدری زاده، الهه ؛
مجلة:پژوهشنامه»تابستان 1390 - شماره 72 (16 صفحة - من 195 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:مصرفاصلاح الگوی مصرفمصرفگراییاسرافانرژیتبذیرقیمت
-
46.
مؤلف : کارپرور، ریحانه ؛
مجلة:پژوهش نامه اسلامی زنان و خانواده»زمستان 1390 - شماره 11 ISC (20 صفحة - من 131 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگصرفهجوییاسرافاصلاح الگوی مصرفتبذیر.مصرفزنانمصرفگراییخانوادهجامعهتبلیغاتتجملگرایی
-
47.
مؤلف : سلطانی گرد فرامرزی، مهدی ؛ بیچرانلو، عبدالله ؛
مجلة:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»بهار 1391 - شماره 49 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 77 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مصرفبازنماییمصرف گراییعصر دفاع مقدسفیلم های سینماییفیلمزنرمزگان
-
48.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 83 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمخاطبمصرف گراییاثرات
-
49.
مؤلف : خادمیان، طلیعه ؛ مبارکی فرد، نیره ؛
مجلة:Quarterly of Sociological Studies of Youth»بهار 1391 - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Azad University (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتسلامتمقدمهشغلسرمایه فرهنگیمیل به زیباییپایگاه اجتماعی و اقتصادی خانوادهرسانههای عمومیمصرفزنانجامعهمصرفگراییتأثیر تبلیغاتخانواده
-
50.
مؤلف : بنی فاطمه، حسین ؛ حسین نژاد، فهیمه ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1391 - شماره 2 (24 صفحة - من 39 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اقتصادمحیط زیست شهریمصرف گراییاقتصاد خدمت و جریانمحیط زیستمصرفزبالهشهرمصـرفتولیدمحـیطبازیافت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (44 مقالة)
- ب (26 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- ج (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)