کلمة المفتاح موفقیت توسعه محصول جدید / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمودی، سیده آسیه ؛ بهشتی روی، سیدعبدالحمید ؛ گرجی زاده، داود ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (14 صفحة - من 115 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ساختار سازمانیموفقیت توسعه محصول جدیدهم سویی استراتژیکاطلاعاتهمسویی استراتژیفناوری
-
2.
مؤلف : تاجیک، هادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1400، دوره هفتم - شماره 3 (11 صفحة - من 133 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:مدل پارادایمیرابطه مشتریمحصولات و خدمات جدیدتوسعه محصول جدیدپژوهشموفقیت توسعه محصول جدیدبازارمدیریت
-
3.
مؤلف : تقی زاده، آرزو ؛ كاتب مسؤول : کریمی، آصف ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1398، سال چهاردهم- شماره 45 ، C (Azad University (16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری بازموفقیت توسعه محصول جدیداکتشاف درونیاکتشاف بیرونیبهرهبرداری درونیبهرهبرداری بیرونی
-
4.
مؤلف : سلطانی فسقندیس، غلامرضا ؛ پویا، علی رضا ؛ کاظمی، مصطفی ؛ ناجی عظیمی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1395 - شماره 37 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 127 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبی مصنوعیتحلیل عاملیموفقیت توسعه محصول جدیدتوسعه محصول جدیدصنایعبازار
-
5.
مؤلف : محمدکاظمی، رضا ؛ خوانساری شامخ، ندا ؛ حسین پور، داوود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»اسفند 1394 - شماره 34 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:عوامل حیاتی موفقیتتوسعه محصول جدیدصنعت پوشاک ورزشیموفقیت توسعه محصول جدید
-
6.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ طالعی فر، رضا ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ محمدی، فرهنگ ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:عوامل حیاتی موفقیتتوسعه محصول جدیدشرکت های کوچک و متوسطصنایع غذایی و آشامیدنی استان فارسدیدگاه مدیران SMEsفرآیند توسعه محصول جدیدمدیرانموفقیت توسعه محصول جدیدNPDبازاراطلاعاتصنایع کوچک و متوسط
-
7.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ طالعی فر، رضا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1389 - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 53 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدشرکت های کوچک و متوسطدیدگاه مدیرانعوامل موثر بر موفقیتموفقیت توسعه محصول جدیدبنگاههای کوچک و متوسطفرآیند توسعه محصول جدیدمدیرانپرسشنامه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مدیریت بهره وری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)