کلمة المفتاح اثربخشی تبلیغات / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : درودی، هما ؛ كاتب مسؤول : رضوی سطوتی، شادی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1399- شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 329 إلی 359 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتتمایل مشتریرسانه اجتماعی آنلاین
-
22.
كاتب مسؤول : سلیمانی، بهزاد ؛ مؤلف : فلاحی، فرزانه ؛
مجلة:مبانی نظری هنرهای تجسمی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 8 ISC (11 صفحة - من 155 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتگشتالتمدل آیدالوگوتایپ حریر
-
23.
مؤلف : دانایی، ابوالفضل ؛ طیبی راد، راحله ؛ خاتمی، راحله سادات ؛ رنجبر، رسول ؛
مجلة:اعتیاد پژوهی»زمستان 1397 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 155 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:اعتیاداثربخشی تبلیغاتافراد مشهورتبلیغات پیشگیرانه
-
24.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ سماک نژاد، نگار ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1397 - شماره 80 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 80 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیتوجه بصریمسیر نگاهمنبع انسانی پیام تبلیغ
-
25.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ سماک نژآد، نگار ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 283 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتکمپینهای تبلیغاتیمنبع انسانی پیام
-
26.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیرویکرد مشاهده ایچهره انسانی
-
27.
مؤلف : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیتحلیل عاملی تاییدیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات از طریق ورزش
-
28.
مؤلف : کریم زاده، مهناز ؛ ابوالقاسم مسلمان، طاهره ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»پاییز 1397 - شماره 94 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 50 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:نهاد کتابخانههای عمومی کشوراثربخشی تبلیغاتpublic libraryمدل آیداAdvertising effectivenessطرحهای کتابخوانیکتابخانههای عمومی استان زنجانPublic Library Institutionstudious projectAIDA model
-
29.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره جدید - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیابی چشمیرویکرد مشاهده ای
-
30.
مؤلف : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1396 - شماره 91 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 61 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازیبانک رفاهتبلیغات تلویزیونیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- B (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)