کلمة المفتاح اجتناب از برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شجاع، علی ؛ صادقوزیری، فراز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 165 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:کاهشاجتناب از برندانتقام از برندتجربة منفی گذشتهتنفر از برندتوقف حمایت و ناسازگاری نمادی
-
2.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ ابراهیمپور ازبری، مصطفی ؛ درجانی، عباس ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تقلیداخلاقگراییبرند تقلیدیاجتناب از برنداخلاقگرایی مصرفکننده
-
3.
كاتب مسؤول : آسایش، فرزاد ؛ مؤلف : جعفری زارع، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:نفرت از برنداجتناب از برندانتقام برندتجربه منفی مشتری
-
4.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:نفرت از برنداجتناب از برندتجربه منفی مشتریمقابله با برندمشتریرستوراننفرتمصرفکنندهاجتنابمقابلهمشتریانپژوهشمدیران