کلمة المفتاح ارتباط موفق بامشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضایی، علی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحة - من 844 إلی 855 )
الکلمات المفتاحية:ارتباط موفق با مشتری تصویر برند ارزش ویژه برند بانک آینده استان مازندران
-
2.
كاتب مسؤول : محمدی، سمیرا ؛ مؤلف : محمدی، مریم ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»زمستان 1397 - شماره 3 (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریتصویر برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریارتباط موفق بامشتری
-
3.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریتصویر برندارزش ویژه برندتعهد ارتباطیمشتریارتباط موفق با مشتریهتلارزش ویژهمشتریانبازاریابیخدماتتعهد