کلمة المفتاح ارزش ویژه ارتباطی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیرافکن لمسو، حبیب ؛ حدادیان، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : قائد، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 83 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعیارزش ویژه ارتباطیارزش ویژه عینی
-
2.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : رحمت ابادی، یزدان ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیارزش ویژه برندارتباطات بازاریابیپاسخ مشتریارزش ویژه ارتباطی