کلمة المفتاح ارزش ویژه نام و نشان تجاری / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : كرباسيور، عليرضا ؛ ياردل، سعيده ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (16 صفحة - من 14 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریکیفیت درک شدهآگاهی از نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندهتداعی نام و نشان تجاری
-
2.
مؤلف : شاهبندرزاده، حمید ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 107 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریحداقل مربعات جزئیارزش ویژه نام و نشان تجاریخردهفروشرضایت از نام و نشان تجاری
-
3.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 26 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه نام و نشان تجاریحمایت مالی ورزشیمطابقت بین حمایت کننده و حمایت شدهتصویر نام و نشان تجاری
-
4.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1391 - شماره 107 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام ونشان تجاریارزش ویژه نـام ونـشان تجـاریآگـاهی از نام ونشان تجاریتداعی نام ونشان تجاریکیفیت درک شده از نام ونشان تجاری
-
5.
مؤلف : مرادی، محسن ؛ بدری، بهناز ؛
مجلة:پژوهشنامه چاپ و نشر»پاییز 1391 - شماره 4 (13 صفحة - من 51 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریآگاهی از نام و نشان تجاریکیفیت درک شده نام و نشان تجاریوابسته های نام و نشان تجاری
-
6.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ توسلی، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش ویژه نام و نشان تجاریارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهارزش ویژه ارزش
-
7.
مؤلف : عباسی، محمد رضا ؛ ابراهیم پور، علی رضا ؛ عاملی، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1392 - شماره 112 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه نام و نشان تجاریآگاهی از نام و نشان تجاریتعمیم نام و نشان تجاریتوصیه خرید نام و نشان تجاریبیمه گذارانارزش ویژه نام و نشاننام و نشان تجاریبیمهنـام و نشـان تجـاریمشترینـام و نشان تجاریارزش ویـژه نـام و نشـان
-
8.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ محمودی، ادریس ؛ رحیمی، سیامک ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، افشین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری مشتریمدارترجیح نام و نشان تجاریتصمیم به خرید نام و نشان تجاری
-
9.
كاتب مسؤول : کشاورزی، هومان ؛ مؤلف : شمسی گوشکی، سجاد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1395 - شماره 4 (جلد اول) (12 صفحة - من 109 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانارزش ویژه نام و نشان تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)