کلمة المفتاح اشتیاق برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ میرمهدی، سیدمهدی ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 103 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری برنداشتیاق برند
-
2.
مؤلف : اشکانی، مهدی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 157 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:بشارت برنداشتیاق برندارتباطات برند مصرفکنندههویتپذیری برندصمیمیت برند
-
3.
مؤلف : ارک شیرانی، مهشاد ؛ صالح زاده، رضا ؛ عمرانی قهجاورستانی، مینا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (9 صفحة - من 686 إلی 694 )
الکلمات المفتاحية: تجربه برند تعهد برندبرند اخلاقي اشتیاق برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)