کلمة المفتاح اطمینان خاطر / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سیدعلی پور، سیدخلیل ؛ مؤلف : یاوری، علیرضا ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»بهار 1399- شماره 46 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 171 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاطمینان خاطرارزش درک شدهآژانس مسکناعتبار و تضمین
-
2.
مؤلف : عابسی، سعید ؛ امینی، محمد تقی ؛ کارخانه ای، مریم ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحة - من 58 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکیفیتپاسخگوییخدمتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارکیفیت خدماتمدل قیاس کیفیت خدماتعوامل محسوسبیمهتجزیه و تحلیل اطلاعاتپرسشنامه
-
3.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مظلومی، نادر ؛ اکبری، مسعود ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1386 - شماره 87 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 47 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکیفیت خدماتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارعوامل محسوسقابلیت پاسخگوییشرکتهای بیمه خصوصیصنعت بیمهمشتری
-
4.
مؤلف : یعقوبی، نور محمد ؛ علیزاده، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاييز و زمستان 1385 - شماره 14 ISC (26 صفحة - من 225 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییاعتمادکیفیتبانکداری الکترونیکاطمینان خاطررضایتمندی مشتریانکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکاطلاعاترضایتمندی مشتریانفناوری اطلاعاترضایتمندی مشتری
-
5.
مؤلف : آلن براکونیه ؛ مترجم : وثوقی، زهرا ؛
مجلة:سمرقند»بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14 (4 صفحة - من 181 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابضروریاطمینان خاطرخلاقیت
-
6.
مؤلف : منوریان، عباس ؛ امیری، سامع ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1384 - شماره 78 ISC (40 صفحة - من 5 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بیمهپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتمقیاس کیفیت خدماتعوامل محسوساطمینان خاطرقابلیت اعتبارمشتریمشتریانخدماتکارکنانارزیابی کیفیت خدماتشرکت بیمهشرکت بیمه ایرانانتظارات
-
7.
مؤلف : میرقمی زاده، فرحناز ؛
مجلة:روانشناسی جامعه»خرداد 1384 - شماره 23 (2 صفحة - من 18 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:زناناعتمادبهنفسمرگاطمینان خاطراستادمهارت
-
8.
مؤلف : جالینوس، عماد ؛
مجلة:تربیت»مهر 1373 - شماره 91 (1 صفحة - من 56 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:معلماطمیناناطمینان خاطرتعلق خاطر