کلمة المفتاح اولویتبندی مشتریان / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علی نژاد، علیرضا ؛ خلیلی، جواد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1397 - شماره 39 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زنجیره تامین سبزتئوری سیستم های خاکستریتصمیمگیری با معیارهای چندگانهاولویت بندی مشتریان
-
2.
مؤلف : رزمی، جعفر ؛ قنبری، آرش ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار و تابستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دوره عمر مشتری CRMارزش دوره عمر مشتری CLVاولویتبندی مشتریانمشتریمشتریانبیمهمدلاطلاعاتارزشCLV
-
3.
مؤلف : اصغری زاده، عزت الله ؛ امین، فرشته ؛
مجلة:پژوهش ها و سیاست های اقتصادی»زمستان 1384 - شماره 36 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 5 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوریاولویتبندیمشتریمداریMADMخدمات بانکیبازاریابی رابطهمندهرم مشتریفرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)مشتریمشتریانبانکاولویتبندی مشتریان
-
4.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ امین، فرشته ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1386 - شماره 56 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 141 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:نظام بانکیرتبهبندیAHPمشتریمداریبازاریابی رابطهمندهرم مشتریمشتریمشتریانبانکمدلسازمانرتبهبندی مشتریاناولویتبندی مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)