کلمة المفتاح بازاریابی اجتماعی / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ مقدمی، صابر ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1382 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 141 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیبازاریابی تجاریمفاهیممدیرانفلسفهفلسفه بازاریابی اجتماعی
-
2.
مجلة:فرهنگ و تعاون»دی 1384 - شماره 38 (2 صفحة - من 11 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تعاونیهابازاریابیمشتریبازاریابی اجتماعینیازهامشتریان
-
3.
مؤلف : ترابی، امین ؛
مجلة:تأمین اجتماعی»پاییز و زمستان 1385 - شماره 26 و 27 (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاربازاریابی اجتماعیمشتریمشتریانبهداشتیخدماتسازمان
-
4.
مؤلف : رحیمی، علی ؛
مجلة:کتاب ماه علوم اجتماعی»شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 30 (8 صفحة - من 108 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیالگوبازاریابی تجاریسیگارمخاطبرقابت
-
5.
مؤلف : آقاجانی، نوشین ؛ نادری نژاد، پریچهر ؛
مجلة:فرهنگ ارتباطات»بهار 1390 - شماره 1 (20 صفحة - من 166 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:وسایل ارتباط جمعیورزش همگانیبازاریابی اجتماعیاشاعه فرهنگیتغییـرات اجتمـاعی و فرهنگـی
-
6.
مؤلف : میرک زاده، علی اصغر ؛ بهرامی، مجید ؛
مجلة:رشد آموزش علوم اجتماعی»تابستان 1390 - شماره 51 (8 صفحة - من 38 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:عدالت اجتماعیتوسعه یافتگیروابط تجاریبازاریابی اجتماعیبازاریابی تجاریبازاریابیبازارمشتریمشتریانمخاطبتولید
-
7.
مؤلف : کشوری، مریم ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1390 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 9 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی اجتماعیکتابخانههای عمومیکتابخانههای عمومیبازاریابی تجاریترویج
-
8.
مؤلف : محمدی نجم، سید حسین ؛ حاجیانی، ابراهیم ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»زمستان 1390 - شماره 1 (24 صفحة - من 33 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیتغییر رفتار اجتماعیمتقاعدسازی و مخاطبانرفتارمخاطبان
-
9.
مجلة:کتاب ماه کودک و نوجوان»اسفند 1390 - شماره 173 (2 صفحة - من 2 إلی 3 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبازاربازاریابی اجتماعیتجاریمشتریانمخاطبانمنافعتولید
-
10.
مؤلف : صفری، سعید ؛ قاضیزاده، مصطفی ؛ طاهری، رضا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1392، سال پنجم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 107 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:ارتباط صنعت و دانشگاهمدل اسمارتدانشگاه کارآفرینتکنیک دلفیبازاریابی اجتماعیموانع فردی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (24 مقالة)
- علمی-پژوهشی (15 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)