کلمة المفتاح بازاریابی اجتماعی / (96 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : بنی اسد، رضا ؛ مؤلف : موحد نسب، سعید ؛ باقری میبدی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1401 - شماره 87 التصنيف B (Azad University/ISC (32 صفحة - من 13 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیسواد رسانهایبازاریابی اجتماعیآمیخته بازاریابی اجتماعیسواد فضای مجازیسوادرسانهایدانشجویانمؤلفههایاطلاعات
-
22.
كاتب مسؤول : نجفی جویباری، لیلا ؛ مؤلف : حمیدی، مهرزاد ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»زمستان 1401، شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 114 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کنترل رفتاری ادراک شدههنجار ذهنیبازاریابی اجتماعینگرش نسبت به رفتار
-
23.
مؤلف : مرسلی هیر، كیانوش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (13 صفحة - من 81 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبازاریابی اجتماعیبرندتن درست
-
24.
كاتب مسؤول : بروشک، حامد ؛ مؤلف : خلیفه، سید نعمت ؛ نوربخش، مهوش ؛ نوربخش، پریوش ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (31 صفحة - من 190 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:پزشکیسالمندانآمادگی جسمانیانگیزه مشارکت ورزشیبازاریابی اجتماعیSocial marketingPhysical FitnessSports Participation MotivationElderly athletes
-
25.
مؤلف : ادیب، یوسف ؛ قلی پور فریدونی، شهربانو ؛ كاتب مسؤول : روح الامینی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1401، سال چهاردهم - شماره 4 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 209 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:الگوبازاریابی اجتماعیارتقا فروش
-
26.
مؤلف : صادقی، علی ؛ نیکومرام، هاشم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تیر 1401 - شماره 20 ISC (15 صفحة - من 1120 إلی 1134 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستامنیتبهداشتارزش ویژه برندبازاریابی اجتماعیارزش ویژهاعتباربرازشپژوهشنام تجاریارزش ویژه نام تجاریمدل
-
27.
مؤلف : رضایی، منوچهر ؛ درودی، هما ؛ حاج علی اکبری، فیروزه ؛ محمدی، نبیاله ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تیر 1401 - شماره 20 ISC (13 صفحة - من 1338 إلی 1350 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیداده بنیادبازاریابی سلامت
-
28.
مؤلف : نوری، سالومه ؛ خداوردی، ید الله ؛ كاتب مسؤول : معافی مدنی، سیدمهدی ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»تابستان 1401 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 257 إلی 286 )
الکلمات المفتاحية:مولفه های اخلاقیبازاریابی اجتماعیمحصولات داخلیگرندد تئوری.مشتریمدلمشتریانشناساییمحصولات
-
29.
مؤلف : کریمیان کاکلکی، مهدی ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛ كاتب مسؤول : حقیقی، محمد ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیآینده پژوهیمدلسازی معادلات ساختاریبازاریابی اجتماعی
-
30.
بررسی نقش میانجی نشاط اجتماعی در اثرگذاری بازاریابی اجتماعی بر توسعه ورزش همگانی بانوان استان اردبیل
مؤلف : توحیدی، سهیلا ؛ ایمانزاده، مسعود ؛ اسگندری دستگیری، سیمین ؛ كاتب مسؤول : محرم زاده، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»تابستان 1401 ، شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 400 إلی 411 )
الکلمات المفتاحية:توسعهورزشبانوانبازاریابی اجتماعینشاط اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (24 مقالة)
- علمی-پژوهشی (15 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)