کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی / (56 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : سعیدبخش، سعید ؛ نعمت بخش، محمدعلی ؛ رنجبریان، بهرام ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتبازاریابی الکترونیکیگردشگری پزشکیسیستمهای پیشنهاددهندهگردشگریاطلاعاتدرمانیطراحیکاربران
-
32.
مؤلف : خدابخشی، اکبر ؛ جعفری، محمد ؛ موسوی، سیده نسیم ؛ كاتب مسؤول : شریعت نژاد، علی ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»زمستان 1398 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 127 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی رخنه در رشدشرکتهای نوپدیدروش دلفی فازیبازاریابیشناساییفناوری اطلاعات و ارتباطاتفازیاســت
-
33.
كاتب مسؤول : تقوی سنوکش، ندا ؛ مؤلف : اصغری آژیری، بابک ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان 1398، سال دوم - شماره 8 (6 صفحة - من 27 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:اکوتوریسمبازاریابی الکترونیکیبازاریابی گردشگریتوسعه اکوتوریسم
-
34.
كاتب مسؤول : نقوی سنوکش، ندا ؛ مؤلف : اصغری آژیری، بابک ؛
مجلة:شباک»دی 1398 - شماره 49 ISC (6 صفحة - من 79 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:اکوتوریسمبازاریابی الکترونیکیبازاریابی گردشگریتوسعه اکوتوریسم
-
35.
كاتب مسؤول : رضایی، محسن ؛ مؤلف : علی احمدی، علیرضا ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ امینی، محمدتقی ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»زمستان 1398 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مدلبازاریابیاستراتژیبازاریابی الکترونیکیهمسویی استراتژیک
-
36.
مؤلف : محبی، دکتر محمد مهدی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (3 صفحة - من 137 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتاخلاق کاریبازاریابی الکترونیکی
-
37.
مؤلف : طریقی، رسول ؛ سجادی، سیدنصرالله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1397 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ورزشیورزش حرفهای و مدلیابی معادلات ساختاری
-
38.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»زمستان 1397 - شماره 25 التصنيف ج (Ministry of Science (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیمدیریت منابع انسانی الکترونیکیراهبرد کسبوکار الکترونیکیمزیت رقابتی شرکتهای بازیساز
-
39.
مؤلف : قره، محمدعلی ؛ آنت، زینب ؛ جمشیدی، امید ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 155 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریموتورهای جستجووبسایتهاشبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکی
-
40.
مؤلف : بنی سعید، سعید ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (10 صفحة - من 104 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتبازاریابی الکترونیکیبین الملل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- A (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)