کلمة المفتاح بازاریابی رسانة اجتماعی / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : عاملی، رضا ؛ مالكي، دکتر مجتبي ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1398 - شماره 13 (24 صفحة - من 125 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندبازاریابی شبکه اجتماعی اینستاگرامآگاهی برند و تصویر برندبانک ملتمشتریبازاریابی رسانه اجتماعیشبکههای اجتماعیاطلاعاتمشتریان
-
12.
مؤلف : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
13.
مؤلف : فیض، داود ؛ شعبانی، عاطفه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تمایلات رفتاریبازاریابی رسانة اجتماعیتبلیغات شفاهی (دهانبهدهان)هک رشدهکبازاریابیمشتریکاربرانتبلیغات شفاهی
-
14.
مؤلف : علم، زهرا ؛ سید عامری، میرحسن ؛ خبیری، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1397 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیلیگ برتر فوتبالباشگاه ورزشیبازاریابی رسانة اجتماعی