کلمة المفتاح بازاریابی هوشمند / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هاشمی، شهناز ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1392 - شماره 92 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:برندشبکههای اجتماعی مجازیبرندینگخانواده وبهای هوشمندبازاریابی شبکههای اجتماعیبازاریابی هوشمند
-
2.
كاتب مسؤول : ابوالمعصوم، محمد ؛ مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجلة:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 261 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیسرمایه گذاریشرکت های سرمایه گذاریبازاریابی هوشمند
-
3.
مؤلف : کهریزی، امیدعل ؛ عزیزی، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (17 صفحة - من 1747 إلی 1763 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی هوشمند کسب و کار شرکت های تولیدی
-
4.
مؤلف : ترحّمی، سیدمحمداسماعیل ؛ کشت گر، نفسیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (14 صفحة - من 2505 إلی 2518 )
الکلمات المفتاحية:هوش بازاریابی توسعه کسب و کار بازاریابی هوشمند اطلاعات پشتیبانی
-
5.
مؤلف : امیری، پویا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (8 صفحة - من 356 إلی 363 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی هوشمندبازاریابی دیجیتالکاربرد هوش مصنوعیهوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ
-
6.
مؤلف : ایروانی، مهدیه ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : سرمد سعیدی، سهیل ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1402، سال سیزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 242 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:توسعهاستراتژیبانک صادراتبرنامه ریزی منطقه ایبازاریابی هوشمند
-
7.
مؤلف : برهانی، سعیده ؛ استخری فر، نرگس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی هوشمندنورو مارکتینگ یا بازاریابی عصبیبازاریابی الکترونیک فناوری واقعیت افزودهبازاریابیتبلیغاترنگبازاریابی عصبیمغزاطلاعاتمشتریمصرفکنندگان
-
8.
مؤلف : سینایی، سید صبا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (9 صفحة - من 545 إلی 553 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداربازاریابی پایداربازاریابی هوشمندفناوریهای تحول آفرین
-
9.
مؤلف : دهقان، زهره ؛ خرسندی نوشهری، حامد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (9 صفحة - من 361 إلی 369 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعییادگیری عمیقبازاریابی هوشمندشخصی سازی بازاریابیخودکارسازی فرآیند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- بین المللی (5 مقالة)
- A (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)