کلمة المفتاح بازاریابی پارتیزانی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛ مؤلف : رنجبر، احد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 135 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل وایآگاهی از برندتمایل به خریدیـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
-
2.
مؤلف : بیگ زاده، امیر حسین ؛ نعامی، عبداله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1398 - شماره 24 (15 صفحة - من 50 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:کسبوکارهای کوچک و متوسطبازاریابی چریکیبازاریابی پارتیزانیتئوری مبتنی بر دادهها
-
3.
مؤلف : قافله باشی، سیده سارا ؛
مجلة:کار و جامعه»آبان 1387 - شماره 101 (6 صفحة - من 108 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی پارتیزانیبازارمشتریبودجهمشتریان
-
4.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ عاضدی تهرانی، شراره ؛
مجلة:تدبیر»اردیبهشت 1386 - شماره 180 (5 صفحة - من 49 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی پارتیزانیبازاربازاریابی سنتیکسب و کار
مجلة (عدد المقال) |
---|
الگوهای نوین مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة تعامل انسان و اطلاعات 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)