کلمة المفتاح بانک دی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اشرفی، آزاده ؛ رضایی شهسواری، مریم ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (22 صفحة - من 1674 إلی 1695 )
الکلمات المفتاحية:اقدامات مدیریت منابع انسانیعملکرد سازمانیبانک دیتحول در جو اخلاقی
-
2.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 ، B (Azad University (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه
-
3.
كاتب مسؤول : صابری، زهرا ؛ مؤلف : سمیعی نصر، محمود ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (15 صفحة - من 1368 إلی 1382 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانوفاداری مشتریانبانک دیمشتریوفاداری مشتری
-
4.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقا یوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1400 - شماره 35 ، الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشیمدل آیدابانک دیترجیح و انتخاب
-
5.
مؤلف : حیدری، مجتبی ؛ گنجعلی، اسدالله ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 4 (30 صفحة - من 147 إلی 176 )
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)