کلمة المفتاح برندسازی / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة گردشگری و توسعه 5
-
1.
مؤلف : حسامی نقشبندی، مارال ؛ احمدی دهرشید، عاطفه ؛ کتاب اللهی، کسری ؛ كاتب مسؤول : چاره جو، فرزین ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 141 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریسنندجبرندسازیچارچوب توسعه
-
2.
مؤلف : قايم مقامی تبریزی، خدیجه ؛ نعامی، عبداله ؛ ازاد، ناصر ؛ كاتب مسؤول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1400، شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:جزیره کیشمقصد گردشگریبرندسازینظریه دادهبنیادحس تعلق به برندمکان
-
3.
مؤلف : تقی زاده جورشری، محمدرضا ؛ شبگو منصف، محمود ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : باقرسلیمی، سعید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 219 إلی 233 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیبرندسازی مقصد گردشگریشخصیت برند مقصد گردشگری
-
4.
مؤلف : عباسی، رسول ؛ معینی، حسین ؛ كاتب مسؤول : نصیری، سمانه سادات ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 173 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندسازیگردشگری کویردریاچه نمک قم
-
5.
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛ سرشومی، علی ؛ سبهوند، رضا ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1397 - شماره 17 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 228 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:توسعه گردشگریبرندسازیصنایع دستی اصفهانگردشگریپژوهشتوسعۀ صنعت گردشگریصنعتتوسعۀ
-
6.
كاتب مسؤول : پرچکانی، پروانه ؛ مؤلف : هاشمی، سید سعید ؛ رکن الدین افتخاری، عبدالرضا ؛ ایمانی خوشخو، محمدحسین ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1396 - شماره 13 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 19 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:چابهارشاخص سازیبرندپایدارمقصد گردشگری ساحلیتوسعه پایدارگردشگریبرندسازیشاخصتوسعۀ پایدار گردشگری
-
7.
مؤلف : کوزه گر کالجی، لطفعلی ؛ محمدی، حیدر ؛ كاتب مسؤول : آقایی، پرویز ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 190 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:موزهارزش ویژه برندگردشگریوفاداری گردشگرگردشگرانوفاداری گردشگرانموزة ملیموزة ملی ایرانموزه ملی ایرانبرندسازی