کلمة المفتاح ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼل / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ مؤلف : سلیمانی، آزاده ؛
مجلة:پیشرفت های مالی و سرمایه گذاری»زمستان 1400- شماره 5 التصنيف A (Azad University (24 صفحة - من 145 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ریسکمثلث بقاریسک برندبرند حلالبازارکسب و کارمواد غذایی حلالرقابتیمحصولاتکسب و کار حلالغذای حلال
-
2.
مؤلف : عارفی، امین ؛ بیشمی، بهار ؛ زارعی، عظیم ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 197 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:برندگردشگری درمانیحلالهتل بیمارستانگردشگریبرند حلالبیمارانپزشکیمضامینبرنـد حـلالطراحی
-
3.
مؤلف : رضایی، نکیسا ؛ حصارکی، عاطفه ؛ محمدیان محمودیتبار، محمود ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1399 - شماره 3 (19 صفحة - من 81 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:سلامتیاعتقادات مذهبیقصد خریدارزش ادراکشدهبرند حلالمحصولاتمصرفمصرفکنندگانمتغیر
-
4.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : صابریان، فاطمه ؛ پانی، بهناز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندبرند حلالتکنیک شبکه عصبیمصرفکنندگان ایرانی.
-
5.
مؤلف : رضوی زاده، بی بی مرضیه ؛ جهانی، مسلم ؛ زمانی، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت التصنيف ملی (15 صفحة - من 190 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلاﻗﺪاﻣﺎت ﮐﻠﯿﺪی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮند
-
6.
مؤلف : ژاله رفعتی، غزاله ؛ احمدی زاد، آرمان ؛ محمدی، حیدر ؛
مؤتمر:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت التصنيف ملی (11 صفحة - من 2249 إلی 2259 )
الکلمات المفتاحية:برند حلال بازار مسلمانان پیشرفت بازار مسلمانان در جهان
-
7.
مؤلف : رسولی شربیانی، رضا ؛ مشایخی، پریا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 3 (13 صفحة - من 173 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت اسلامیاخلاق اسلامیتجارت حلالکالای حلالمحصولاتاسلامیمصرفبازارمحصولات حلالدیناستانداردطیببرند حلال
-
8.
مؤلف : کلانتر، فاطمه ؛ عبدلی، غلامرضا ؛
مجلة:فقه و تاریخ تمدن»تابستان 1393، سال یازدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (28 صفحة - من 81 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:برندلوگومهندسی برندبرند حلال .
-
9.
مؤلف : مصطفوی، سیدمحمد حسن ؛
مؤتمر:همايش بين المللی امت اسلامی، مبانی و مولفه ها»مجموعه مقالات همایش بین المللی امت اسلامی، مبانی و مولفه ها (1) (27 صفحة - من 369 إلی 395 )
الکلمات المفتاحية:کشورهای اسلامیگردشگری فرهنگی و مذهبیبرند حلالگردشگری حلالبازار کالای حلالهم گرایی مسلمین
-
10.
مؤلف : ملک پور، مریم ؛ نجابتخش اصفهانی، علی ؛ شاه نظری، علی ؛ سلیمانی، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 151 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:بازار جهانیروش دلفیبرند حلال
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (2 مقالة)