کلمة المفتاح بهبود خدمات / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سیم خواه، مسعود ؛ كاتب مسؤول : محمدخانی، الهه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 209 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیپویش محیطینوآوری خدماتشخصیت پویابهبود خدماتهتلهای سه و چهار ستاره شهر اصفهان
-
2.
كاتب مسؤول : شمس، غزال ؛ مؤلف : دلوی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (8 صفحة - من 53 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریبهبود خدماتبازیابی خدمات
-
3.
مؤلف : اصلی بیگی، محسن ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بانک تجارتمشتری مداریعملکرد بازاررقیب گرایینوآوری در خدماتبهبود خدماتمشتریبانکرقیب مداری
-
4.
مؤلف : کیذوری، امیرحسین ؛ محمدی حسینی، سید احمد ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»پاییز 1396 - شماره 19 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 109 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیاعتبار علمیکیفیت ارتباطبهبود خدمات