کلمة المفتاح تمایل خرید / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 145 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
-
2.
مؤلف : آبرومندی، فرهنگ ؛ پارسا، بیتا ؛ شریف عسکری، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1396 - شماره 84 و 85 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 7 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتمایل خریدکیفیت ادراکشدهتصویر کشور مبدا
-
3.
مؤلف : فولاد، دانوش ؛ شعبان نژاد، رضا ؛ ترابیان، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره چهارم- شماره 4 (جلد دوم) (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تمایل خریدنگرش برندنگرش تبلیغاتارزش آگاهیارزش تبلیغاتنگرشتبلیغاتتبلیغات گوشیهای هوشمندارزشپژوهش
-
4.
مؤلف : برهانی نژاد، عبدالرضا ؛ رضوانی چمن زمین، موسی ؛ رحمانی، کمال الدین ؛ كاتب مسؤول : علی زاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی کارآفرینانهتمایل خریدتمایز شخصیت برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)