کلمة المفتاح توجه پایدار / (52 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سوخته دل، جواد ؛ مرادی، جلیل ؛
مجلة:ذهن، حرکت و رفتار»بهار 1403، شماره 4 (14 صفحة - من 111 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییورزشکارانحافظه کاریتوجه پایدارنوازندگان
-
2.
مؤلف : سلطانزاده، سودابه ؛ کاظمی، رضا ؛ كاتب مسؤول : چیتساز، شقایق ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»بهار 1403 - شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 50 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:نورواقعیت مجازیرنگتوجه پایداربارکاری ذهنی
-
3.
مؤلف : کابلی، خدیجه ؛ سامانی، سیامک ؛ خبیر، لیلا ؛ كاتب مسؤول : بردیده، محمدرضا ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1402 - شماره 52 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 225 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:بیشفعالیاختلال نارسایی توجهتوجه پایدارنمایشدرمانیParam>بیشفعالی <ذهنیسازیدرمانیکودکانبـاآزمونذهنی
-
4.
كاتب مسؤول : کریمی ثانی، پرویز ؛ مؤلف : طاهری، نوید ؛ فرهادی، معصومه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (13 صفحة - من 829 إلی 841 )
الکلمات المفتاحية:حل مسئلهکارکردهای اجراییبرنامه ریزیبیش فعالیتوجه پایدارهوش موفق استرنبرگسازماندهی رفتاری هیجانی
-
5.
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان
مؤلف : دریکوند، محمد ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : شهنی ییلاق، منیجه ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 6 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیدانشآموزانکارکردهای اجراییتوجهپایداربازداریپاسخنارساخوانخواندنآزمونمهارت خواندنمهارت
-
6.
مؤلف : طهمورث، مینا ؛ كاتب مسؤول : سادات فیروزآبادی، سمیه ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1401 - شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 175 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:اختلال خواندنتوجه پایداربرنامه توالی واجی لینداموددانشآموزاندانشآموزان با اختلال خواندنآزمون
-
7.
كاتب مسؤول : دلاورپور، محمد آقا ؛ مؤلف : محمدی نژاد مطلق، منیره ؛ زهره وند، مهدی ؛
مجلة:روانشناسی شناختی»زمستان 1401 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 2 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:توجه انتخابیتوجه پایدارگوشی های هوشمندنوموفوبیا
-
8.
كاتب مسؤول : اکبری چرمهینی، صغرا ؛ مؤلف : ذوالقرنین، مهوش ؛ سبزی، مهدیه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»آذر و دی 1401 - شماره 171 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 47 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیریحافظه فعالتوجه پایداربازی های شناختی
-
9.
كاتب مسؤول : دریکوند، محمد ؛ مؤلف : شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»تابستان 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 30 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیبازداری پاسختوجه پایدارتوانبخشی شناختیخواندننارساخوانآزموندانشآموزان
-
10.
كاتب مسؤول : شریفی، علی ؛ مؤلف : کمری، سامان ؛ شیخ محمدی، عباس ؛ خیاطی، قاسم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1401، سال سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 33 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییبازداری پاسختوجه پایدارتمرین رایانهای شناختیمشکلات ریاضیبازداری پاسخ و توجه پایدارآزموندانشآموزانکودکانعملکردپژوهشدانشآموزان با مشکلات ریاضی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (20 مقالة)
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- د (1 مقالة)