کلمة المفتاح راحتی خدمات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : میر محمدی، سید محمد ؛ توکل پور صالح، شبنم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:مراکز خریدارزش خریدراحتی خدماتمشتریمرکز خریدمشتریانرضایت مشتریارزش خرید لذت گرایانهتبلیغات دهانبهدهان مثبت
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ اسماعیلی، عبدالرضا ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 473 إلی 492 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیتمایلات رفتاریکیفیـت خـدمات وبسـایتوبسـایت هـای خبرگزاری اینترنتیوبوبسایتمشتریکاربرانمدلرضایت مشتریاطلاعات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة Journal of Information Technology Management 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)