کلمة المفتاح راهبردهای بازاریابی / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احسانی، محمد ؛
مجلة:مجلس و راهبرد»پاییز 1383 - شماره 44 ISC (44 صفحة - من 77 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبازاربازاریابیاطلاعاتتوسعهتوسعه گردشگریبازاریابی گردشگریراهبردهای بازاریابی
-
2.
مترجم : حاجی عزیزی، نادیا ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»بهار 1387- شماره 52 ISC (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانخدمات اطلاعاتیکتابخانههادانشگاههاراهبردهای بازاریابی
-
3.
مؤلف : بصیریان جهرمی، رضا ؛ عرفان منش، محمد امین ؛
مجلة:اطلاع شناسی»زمستان 1387 - شماره 22 ISC (14 صفحة - من 17 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاقتصاد اطلاعاتکتابخانههاراهبردهای بازاریابیفرهنگ بازاریابیکتابخانهبازارکتابدارانکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیکاربرانمشتریمدیران
-
4.
مجلة:تدبیر»فروردین 1388 - شماره 203 (2 صفحة - من 94 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمدیرانارزشکتابراهبردهای بازاریابی
-
5.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ فتایی، پریسا ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»تابستان 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 277 إلی 296 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد بازاریابیبازاریابی تامین مالیتامین مالی کارآفرینانهمرحله رشد کسب وکاربازاریابیبازارشناساییسرمایهاطلاعاتراهبردهای بازاریابی
-
6.
مؤلف : سالاری، مسعود ؛ غفاری، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحة - من 4382 إلی 4396 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیعملکرد شرکتراهبردهای بازاریابیجهت گیری بازارقدرت سازمانی
-
7.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية: رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.بازاریابی رسانههای اجتماعی| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
-
8.
مؤلف : زرگر، ابوالحسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیراهبردهای بازاریابیرسانه های اجتماعیبازاریابیبازاراطلاعاتمشتریسازمانبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریان
-
9.
كاتب مسؤول : نجارزاده، محمد ؛ مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ عین علی، محسن ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1400، شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:کروناکوید 19صنعت گردشگری و هتلداریراهبردهای بازاریابی
-
10.
مؤلف : دهقان، مائده ؛ رجب پور، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : احمدی، حیدر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازماناستراتژی بازاریابیسیاستهای مدیریت منابع انسانیشرکتهای کوچک و متوسطمدیرانبازارکارکنانراهبردهای بازاریابیراهبرد بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)