کلمة المفتاح رفتار خرید / (86 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
81.
مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک
-
82.
مؤلف : رفیعی، محمود ؛ رحمان سرشت، حسین ؛ کوشا، مرتضی ؛
مجلة:تدبیر»مرداد 1390 - شماره 231 (11 صفحة - من 29 إلی 39 )
-
83.
مؤلف : علمی، بیژن ؛ رمضانی، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»بهار 1390 - شماره 10 (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:استان آذربایجان شرقیرفتار مصرف کنندهتاکتیک بازاریابی ویروسیفروشگاههای زنجیرهای رفاهبازاریابی ویروسیمشتریاطلاعاترفتار خریدمشتریانمصرفکنندگان
-
84.
مؤلف : بابایی، محمدعلی ؛ احدی، پری ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار و تابستان 1389 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:گروههای مرجعویژگیهای شخصیتیبازاریابی اینترنتیرفتار خریداطلاعاتاینترنتیپژوهش
-
85.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ نورانی، محمد ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 205 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتاکتیک های بازاریابی ارتباطیرضایت ارتباطیرفتار خریدلیزرلتاکتیکمشتریارتباطاتبازاریابی ارتباطیمدلمشتریان
-
86.
مؤلف : ضرغام، حمید ؛ عطرسایی، بنفشه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1384 و بهار 1385 - شماره 11 و 12 ISC (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:صنایع دستیگردشگررفتار خریدعوامل جمعیتشناختیگردشگران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (31 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)