کلمة المفتاح روش نقشه مفهومی برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صالح ترکستانی، محمد ؛ بخشیزاده برج، کبری ؛ جاهدی، پدرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1397 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 41 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:برند گردشگریمنطقه آزاد کیشتداعیهای برندروش نقشه مفهومی برندنقشهگردشگریکیشنقشـه
-
2.
مؤلف : ترکستانی، محمد صالح ؛ بخشی زاده برج، کبری ؛ كاتب مسؤول : جاهدی، پدرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 29 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندیبازار گردشگریمنطقه آزاد کیشروش نقشه مفهومی برندنقشهگردشگریبازاربخشبندی بازارتداعی
-
3.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 113 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:سروشهویت برندتداعیهای برندپیامرساننقشه مفهومی برندهـاروش نقشــه مفهــومی برنــدکـهبـاروش نقشـه مفهـومی برنـدبـهبــا
-
4.
كاتب مسؤول : ترکستانی، محمد صالح ؛ مؤلف : جاهدی، پدرام ؛ دین پرست، فائز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 362 إلی 383 )
الکلمات المفتاحية:اصلاحطلبیگفتمان سیاسیاصولگراییبرندروش نقشه مفهومی برندبرند حزبتداعیسیاسیگفتماننقشههای
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |