کلمة المفتاح سودآوری مشتری / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عبدالرحیمیان، محمدحسین ؛ حسن پور، راضیه ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (19 صفحة - من 442 إلی 460 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت استراتژیکحسابداری مدیریت استراتژیکسودآوری مشتریچرخه عمر محصولکنترل استراتژیکحسابداری و اطلاعات تحلیلیگزارش مدیریتسودآوری محصول
-
2.
مؤلف : زارعی، عیسی ؛ محمدی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد دوم) (11 صفحة - من 28 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مشتریسوداطلاعاتمشتریانسودآوری مشتریABCهزینهیابی بر مبنای فعالیتتجزیه و تحلیل سودآوری مشتریپیادهسازی
-
3.
كاتب مسؤول : تقوی فرد، محمدتقی ؛ مؤلف : حبیبی، رضا ؛ عبداللهی، حامد ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»زمستان 1396 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 57 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بانکسودآوریدرخت تصمیمماندگاری مشتریانجنگل رگرسیونمشتریمشتریاندرختسودآوری مشتری
-
4.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
5.
مؤلف : ضیاء، بابک ؛ تاج پور، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیتجاری سازیکارآفرینی دانشگاهیعوامل نهادیمشتریمدلخرید مجدد مشتریمشتریانارزش ادراکشده مشتریپیشنهاد به سایر مشتریانسودآوری مشتریفرضیهسازمانوفاداری مشتری
-
6.
مؤلف : فروغی، داریوش ؛ فرزادی، سعید ؛
مجلة:مطالعات حسابداری و حسابرسی»زمستان 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 62 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:حسابداري مشتريحسابداري مديريت استراتژيرضايتمندي مشتريوفاداري مشتريسودآوري مشتري
-
7.
مؤلف : جمشیدیان، مهدی ؛ شریعتی، امیر حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1386 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:سودآوری مشتریرویکرد شرکت به شرکتهزینهیابی بر مبنای فعالیتصنعت هتلداری و گردشگریهتلمشتریبازارمشتریان
-
8.
مؤلف : نویدی عباس پور، ابراهیم ؛
مجلة:حسابدار»تیر 1385 - شماره 173 (10 صفحة - من 38 إلی 41، من 72 إلی 75، من 82 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبهایابی بر مبنای فعالیتکنترل هزینهسودآوری مشتریمشتریاطلاعاتردیابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)