کلمة المفتاح صنعت پوشاک ورزشی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 53 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیدانشجویان تربیت بدنیارزش ویژه برندپوشاک ورزشیارزش ویژهمدلعناصر آمیخته بازاریابیپژوهشقیمتتبلیغاتصنعت پوشاک ورزشیپرسشنامهآگاهی و تداعی
-
2.
مؤلف : محمدکاظمی، رضا ؛ خوانساری شامخ، ندا ؛ حسین پور، داوود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»اسفند 1394 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:عوامل حیاتی موفقیتتوسعه محصول جدیدصنعت پوشاک ورزشیموفقیت توسعه محصول جدید
-
3.
مؤلف : اسگندری دستگیری، سیمین ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 12 التصنيف C (Azad University (19 صفحة - من 87 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامینصنعت پوشاک ورزشیروش تحلیل تاکسونومی
-
4.
كاتب مسؤول : مظهری، زهرا ؛ مؤلف : عزتی، نسیم ؛ جعفری باغنی، پوران ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 43 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:قیمتعشق به برندپوشاک ورزشیقصد مراجعه مجددبسته بندیقصد خرید مجدد مشتریانصنعت پوشاک ورزشیعشقمدلمحصولات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش 1 |
مجلة مطالعات مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)