کلمة المفتاح عناصر آمیخته بازاریابی / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (11 صفحة - من 136 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانمحصولعناصر آمیخته بازاریابیترفیعاتمحصولات آرایشی و بهداشتیصنعت آرایشی و بهداشتیاطلاعاتآمیخته بازارآمیخته بازاریابیمحصولاتاولویتبندیعوامل موثر
-
2.
مؤلف : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (9 صفحة - من 651 إلی 659 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانمحصولعناصر آمیخته بازاریابیترفیعاتمحصولات آرایشی و بهداشتی
-
3.
مؤلف : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 228 إلی 243 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیمصرف کنندگانسوپرمارکت هاعناصر آمیخته بازاریابیاطلاعاتتصمیم به خرید مصرفکنندگانمشتریمحصولقیمت
-
4.
مؤلف : دمیری، ابوذر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1400، دوره هفتم - شماره 3 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعی سازمانتصویر سازمانعناصر آمیخته بازاریابی
-
5.
مؤلف : پیاهور، محمد ؛ عسگری، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : کریمی زند، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 120 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:توسعه صنعت گردشگریبازاریابیآمیخته بازاریابیصنعت گردشگریداده بنیادتوسعه صنعت گردشگری ایرانپژوهشکدگذاریعناصر آمیخته بازاریابی
-
6.
مؤلف : پیاهور، محمد ؛ کریمی زند، مهدی ؛ عسگری تومار کندی، غلامرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیصنعت گردشگریگراندد تئوریتوسعه صنعت گردشگریگردشگریعناصر آمیختة بازاریابیتوسعة صنعت گردشگری ایرانمدل
-
7.
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1396 - شماره 46 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 284 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتتبلیغاتشهرستان گرگانارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت درک شدهعناصر آمیخته بازاریابیشرکت صباح
-
8.
مؤلف : بنی عامریان، علی ؛ صیدبیگی، صادق ؛
مجلة:پژوهش های نوین علوم جغرافیایی، معماری و شهرسازی»زمستان 1395، سال اول - شماره 1 (40 صفحة - من 53 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثرات زیست محیطیبرنامه ریزیفضای شهریسیمای شهریمحصولبرنامه ریزی شهریشهر کرمانشاهبازاریابی گردشگریرشد فیزیکیشواهد فیزیکیتوسعه اقتصادی شهرمورفولوژی شهریگردشگریشهر
-
9.
مؤلف : نعمتیان، محمود ؛ بشارتی، محمد ؛ حسین آبادی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (8 صفحة - من 162 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرضایتآمیخته بازاریابیبانک ملترضایت مشتریرضایت مشتریانعناصر آمیخته بازاریابیضریب همبستگی پیرسونبانک
-
10.
مؤلف : هفتادی یام، زهرا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحة - من 416 إلی 433 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه های عمومی شهر تبريز جذب کاربران مدل 4p عناصر آميخته بازاريابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)