کلمة المفتاح ماهيت برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : براتی کهریزسنگی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قره چه، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:جوهرعرضمعیارهای ذهنیعشق برندماهیت برندعشقشناساییمفهومBrandعاطفیجوهر و عرضپژوهش
-
2.
مؤلف : دعایی، حبیب الله ؛ فرزانه حسن زاده، ژاله ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 26 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ژاپنبرنداﻳﺮانكره جنوبيماهيت برندبازار مصرفپوشاکمصرفکنندگانادراکبازارتعهد