کلمة المفتاح مدیریت برند / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
22.
كاتب مسؤول : جمالی، شهرام ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1401 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 137 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندجوهره برندفعالسازی برندفعالسازی داخلی برندکارکنانبرندسازیفعالسازیمدیرانسازمانبانک ملتطراحی مدلیمدیریت
-
23.
مؤلف : جعفری، حامد ؛ بشیری، مهدی ؛ نجف زاده، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : برقی مقدم، جعفر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1401 - شماره 72 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 152 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندورزشکاران حرفهایمدیریت برندبرندسازی شخصیتوسعه برند ورزشی
-
24.
كاتب مسؤول : خمسه، مرتضی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (12 صفحة - من 430 إلی 441 )
الکلمات المفتاحية:سیستم هوش تجاری مزیت رقابتی برند مدیریت برند ابزار تصمیم گیری مدیریت
-
25.
مؤلف : میرزایی، سمیه ؛ غلامرضایی، داود ؛ فرهادیار، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 1 (12 صفحة - من 58 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیمزیت رقابتیمدیریت برندبانک خاورمیانهتوانمندی شناخت بازار
-
26.
مؤلف : شیرقاضی، مهرداد ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (6 صفحة - من 3514 إلی 3519 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندخلق ارزشهویت برندمدیریت برند.
-
27.
مؤلف : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (10 صفحة - من 138 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندمدیریت برندشهرت برند
-
28.
مؤلف : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 148 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی به برندمدیریت برندشهرت برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)