کلمة المفتاح مصرف کنندگان ایرانی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محمدی نسب، مهدی ؛ مؤلف : احمدی، محدثه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 133 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:نقشه ذهنیبرند مبداروش زیمتروش بی&lrmسی&lrmام و کشور چینروش بی&lrmسی&lrmبرنـدهـامصـرف کننـدگان ایرانـی
-
2.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : صابریان، فاطمه ؛ پانی، بهناز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندبرند حلالتکنیک شبکه عصبیمصرفکنندگان ایرانی.
-
3.
مؤلف : علی نژاد، سمیه ؛ کیماسی، مسعود ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1398- شماره 117 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 161 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندپیشایندهای عشق به برندمصرف کنندگان ایرانیابعاد عشق به برندپیامدهای عشق به برند
-
4.
مؤلف : حدیدی، احسان ؛ حدیدی زواره، عفت ؛ دشمنزیاری، اسفندیار ؛
مجلة:سیاست های راهبردی و کلان»پاییز 1395 - شماره 15(ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 169 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:حمایت از تولیدات داخلیاقتصاد مقاومتیملی گرایی مصرفیمصرف کنندگان ایرانی