کلمة المفتاح نوگرایی مصرف کننده / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ دبستانی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی احساسینوگرایی شناختیسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمصرفکنندهسبکتصمیمگیری خریدنوگراییسبک تصمیمگیری خریدمحصولات جدیداطلاعاتبازاریابی
-
2.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ طالقانی، محمد ؛ سلطانی، حادیثه ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1393 - شماره 9 (15 صفحة - من 80 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مصرف گرایینوگرایی مصرف کنندهپذیرش مصرف کنندهسبک زندگی مصرف کنندگان
-
3.
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ حقیقی، محمد ؛ خنیفر، حسین ؛ سلطانی نژاد، اسما ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرف کنندهگوشی تلفن همراهترجیح خریدتبلیغات کلامیمصرفکنندهنوگراییتعدیل
-
4.
مؤلف : Abdavi، Fatemeh ؛ Shiralizadeh، Zahra ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2015, Vol 3 - No 4 (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتعمیم برندتناسب ادراک شدهنگرش به تعمیمنوگرایی مصرفکننده
-
5.
مؤلف : احمدی، عصمت ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید بستهبندیزیباییشناختی بستهبندیکیفیت ادراکشدۀ محصولنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهنوگرایی مصرفکنندهنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهمحصول
-
6.
مؤلف : میرزائی راد، علی ؛ همایونی راد، محمدحسین ؛ باباجانی محمدی، سعیده ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»پاییز 1401،سال دوم - شماره 6 (12 صفحة - من 54 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنوگرایی مصرف کنندهبرندهای انلاینتعامل با برند آنلاینتعامل مشتریان
-
7.
كاتب مسؤول : رستگار، احمد ؛ مؤلف : صیف، محمد حسن ؛ رستاد، داوود ؛ علی زاده، سیما ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1402، سال پانزدهم - شماره 2 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 151 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستنوگرایی مصرف کنندهنیاز به بیهمتاییمزایای پافشاری در ایدهتمایل مصرف سبز
-
8.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰقصد خرید مصرفکننده
-
9.
مؤلف : آهنگرداودی، پژمان ؛ هاشمی، سید محمود ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ كاتب مسؤول : آسایش، فرزاد ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»زمستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 3 التصنيف B (Azad University/ISC (42 صفحة - من 93 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرفکنندهسوپرمارکت آنلاینپذیرش فناوری و تجارت الکترونیکنوگرایی مصرفکننده.کالاهای سوپرمارکتیمصرفکنندهخرید آنلاین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)