کلمة المفتاح هزینه تغییر / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
2.
مؤلف : حاجی صفارکرمانی، ثنا ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛ حاجی کریمی، عباسعلی ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1399- شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 139 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:بیمهرضایتاعتمادوفاداریهزینه تغییر
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)