کلمة المفتاح هویت اجتماعی برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ عباسیان، عبدالحسین ؛ حاتمی، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 83 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:هوادارانمدلسازی معادلات ساختاریخوشنامیهویت اجتماعی برندهویتمشتریهویت اجتماعیپژوهشمدلمشتریان
-
2.
مؤلف : مرادی هزاری، رسول ؛ فردی، انسیه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 63 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبرند ورزشیهویت اجتماعی برند
-
3.
مؤلف : ساعتچیان، وحید ؛ رحیمی، سوسن ؛ عزیزی، بهادر ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 28 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعی برندرفتارآتی مشتریانمجموعه های تفریحی ورزشیمشتریرفتار آتی مشتریانرضایتهویت اجتماعیاعتمادرضایت مشتریBrand
-
4.
مؤلف : بیگدلی، امیر ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1400 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 85 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدل معادلات ساختاریهویت اجتماعی برندمسئولیت اجتماعی سازمانیبرندسازی سازمانیبانکبرنـدمدلمشتریپژوهشبرندسازی