کلمة المفتاح واکنش احساسی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : پارسایی، منا ؛ مؤلف : قره باغی، فاطمه ؛
مجلة:حسابداری و منافع اجتماعی»بهار 1402 - شماره 48 (30 صفحة - من 169 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیریپاسخگوییواکنش های احساسیپروژه های سرمایه گذاریپروژهمدیراطلاعاتواکنش احساسی
-
2.
مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛ مرادی، محمد ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیتجربه مشتریواکنش احساسیعملکرد بازیابی خدماتارزش ادراکشده مشتریمشتریهتلگردشگرانمشتریانبـهخدمات
-
3.
مؤلف : نظری، محسن ؛ اشکانی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریتمایل به پرداختLoyaltyانصاف قیمتینظریه إسنادیواکنش احساسیمقایسه قیمتیادراکمشتریانمدلقیمتگذاریفرضیهافزایش قیمت